امروز سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸
۱۷:۳۸:۵۹ - سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تندیس سازمان مشتری مدار به منطقه آزاد انزلی اعطا شد
ایرساگیل: در هفتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری کشور، تندیس سازمان مشتری مدار به سازمان منطقه آزاد انزلی اعطا شد. به گزارش ایرساگیل و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی در هفتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری کشور، تندیس سازمان مشتری مدار پس از ارزیابی عملکرد و دستاوردهای سازمان منطقه آزاد انزلی […]

ایرساگیل: در هفتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری کشور، تندیس سازمان مشتری مدار به سازمان منطقه آزاد انزلی اعطا شد.

به گزارش ایرساگیل و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی در هفتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری کشور، تندیس سازمان مشتری مدار پس از ارزیابی عملکرد و دستاوردهای سازمان منطقه آزاد انزلی به این سازمان اعطا شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی افزود: سازمان منطقه آزاد انزلی در راستای رسیدن به نهادهای پویا که طرح ها و برنامه های آن براساس استانداردهای متعدد بین المللی مدیریتی مانند شناخت مشتری و شناسایی انتظارات مشتریان، تعریف رضایتمندی مشتری و فرآیند ایجاد رضایت در مشتری، و ارتقای سطح رضایتمندی و رسیدن به وفادارسازی مشتریان، طراحی و اجرای می شود، در این اجلاس حضور یافت و با پایش و بررسی صورت گرفته تندیس هفتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری کشور را دریافت کرد.

وی ادامه داد: در محیط تجاری امروز، منطقه آزاد انزلی متشکل از فعالین اقتصادی داخلی و بین المللی، ساکنین بومی و نهادهای دولتی است و مشتریان به عنوان عضو فعال و تأثیرگذار در کلیه فعالیت های تجاری – خدماتی به شمار می روند که پایش رضایتمندی مشتریان در ادامه مسیر خدمات رسانی از اهمیت زیادی برخوردار است و در این میان با توجه به تغییرات بنیادین علوم نوین مدیریت در کسب و کار «رضایتمندی مشتری و بهره گیری از بازاریابی نوین» و همچنین آشنایی و الگوبرداری از کشورهای صنعتی توسعه یافته به منظور بهره گیری از مدیران دانش بنیان، اساتید برجسته کشوری و بین المللی در حوزه Customer Relationship Management  ( CRM ) این سازمان فعالیت های خود را حول CRM متمرکز نموده است.

شرکت در کارگاه های آموزشی و مذاکره با فعالین اقتصادی کشور که در این اجلاس حضور یافته بودند از جمله فعالیت های جانبی معاون فرهنگی اجتماعی گردشگری و دیگر نماینده سازمان منطقه آزاد انزلی در این اجلاس بود.

گفتنی است؛ اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری با هدف معرفی و قدردانی از پیشگامان این عرصه با حمایت مرکز آموزش مدیریت دولتی سازمان اداری استخدامی کشوری و لشگری، مجلس شورای اسلامی و مجموعه QAL کشور انگلستان و با حضور مدیران و صاحبان صنایع از بخش های دولتی و خصوصی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
تلویزیون اینترنتی ایرسا
تبلیغات
روزنامه های گیلان
نظرسنجی
http://irsaguil.ir/%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%db%8c-%db%b1%db%b6-%d9%85%d8%b1%d8%ad%d9%84%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d9%88%da%a9%d8%a7%d9%84%d8%aa-%db%b9%db%b8%d8%b7/ اپلیکیشن ایرسا گیل اپلیکیشن ایرسا گیل http://irsaguil.ir/%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%db%8c-%db%b1%db%b6-%d9%85%d8%b1%d8%ad%d9%84%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d9%88%da%a9%d8%a7%d9%84%d8%aa-%db%b9%db%b8%d8%b7/ کانال تلگرام ایرسا گیل http://irsaguil.ir/%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%db%8c-%db%b1%db%b6-%d9%85%d8%b1%d8%ad%d9%84%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d9%88%da%a9%d8%a7%d9%84%d8%aa-%db%b9%db%b8%d8%b7/